perjantai 15. huhtikuuta 2011

Heinotokijoo

Aika sillee hubaa,etet meen lauantain eli huomen kristalle ja jadelle yöks ♥ ja sitä enne kisat ja krsta tulee kattoo <3 joono hahahhahahahah mut VITTU oikeesti ne lyyralaiset onn pellejä ! hahahahahahahahahaha nauran niille !

perjantai 1. huhtikuuta 2011

LÖLLÖLLÖÖ

kumpaa kannattais? jokereita vai hifkiä (: ku kannattaisin hifkii mut miten voin luopuu narreist ?

JOOKEERIT stadin kingit JOOKEERIT stadi kuuluu meille ♥

Vai ? Kirjottelen kai viel tnä (: