perjantai 15. huhtikuuta 2011
Heinotokijoo
Aika sillee hubaa,etet meen lauantain eli huomen kristalle ja jadelle yöks ♥ ja sitä enne kisat ja krsta tulee kattoo <3 joono hahahhahahahah mut VITTU oikeesti ne lyyralaiset onn pellejä ! hahahahahahahahahaha nauran niille !
perjantai 1. huhtikuuta 2011
LÖLLÖLLÖÖ
kumpaa kannattais? jokereita vai hifkiä (: ku kannattaisin hifkii mut miten voin luopuu narreist ?
JOOKEERIT stadin kingit JOOKEERIT stadi kuuluu meille ♥
Vai ? Kirjottelen kai viel tnä (:
JOOKEERIT stadin kingit JOOKEERIT stadi kuuluu meille ♥
Vai ? Kirjottelen kai viel tnä (:
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)