perjantai 15. huhtikuuta 2011
Heinotokijoo
Aika sillee hubaa,etet meen lauantain eli huomen kristalle ja jadelle yöks ♥ ja sitä enne kisat ja krsta tulee kattoo <3 joono hahahhahahahah mut VITTU oikeesti ne lyyralaiset onn pellejä ! hahahahahahahahahaha nauran niille !
perjantai 1. huhtikuuta 2011
LÖLLÖLLÖÖ
kumpaa kannattais? jokereita vai hifkiä (: ku kannattaisin hifkii mut miten voin luopuu narreist ?
JOOKEERIT stadin kingit JOOKEERIT stadi kuuluu meille ♥
Vai ? Kirjottelen kai viel tnä (:
JOOKEERIT stadin kingit JOOKEERIT stadi kuuluu meille ♥
Vai ? Kirjottelen kai viel tnä (:
torstai 31. maaliskuuta 2011
nanananaananaanaa
Menin tnä maxil ekaa kertaa yli viikkoo (: ei ollu ollenkaa nii hirvee ku oletin C: olin jassun ja janan kaa siel ja sillai :) jaaaa huomen tulee meiä oma ope,se vrm huutaa meille. viimeks ku oli sijaisii nii me jouduttii tekee esitelmö siit miten me oltii tunnilla ja oytää anteeks jne.
PARAS BIISI ♥
keskiviikko 30. maaliskuuta 2011
aika pro day tulos (:
tänää on jasminin synttärit ♥ mut oikeet oli jo aikoi sitte :) mut onnee jasminille <3 menänä flamingoo uimaa ja hesee syömää ft. jassu,jana,krista,jade,anni ja paljo muit :) mut kyl tulee aika hubaa ! (= sen ainaki lupaan....:D
maanantai 28. maaliskuuta 2011
jaahas ;)
Jooo aika hubaa ettäs maxi pääsee huomen kotii : ) <3 jaaa meil on koulus sellane sijaine,joka on meil 4 päivää
-.- liikkatunnil dansku,nea ja sonja auko vähän päätäns ( :D ) nii sit se otti ne puhutteluu ja sano vaa et unohdetaa tää -.- ja sit se oikei uhkas meiä luokkaa jälki-istuntoo ja laitto kait danskun huomen jälkkää kahelt,ni sit se toi meille oikei sellase lapun mis esitetää sellane lomake mitä oppilaalle on tehty,jälkkä,poistettu luokasta jne. se on vaa nii perseestä (_: sooori vaa !
-.- liikkatunnil dansku,nea ja sonja auko vähän päätäns ( :D ) nii sit se otti ne puhutteluu ja sano vaa et unohdetaa tää -.- ja sit se oikei uhkas meiä luokkaa jälki-istuntoo ja laitto kait danskun huomen jälkkää kahelt,ni sit se toi meille oikei sellase lapun mis esitetää sellane lomake mitä oppilaalle on tehty,jälkkä,poistettu luokasta jne. se on vaa nii perseestä (_: sooori vaa !
sunnuntai 27. maaliskuuta 2011
Paljon heppa-asioita (:
joo eli ajattelin kertoa kaikkia heppakuulumisia :) taluttelin maxia vähän pihalla,niinii sit sil oli karsinas kyl ihan puhasta vettä,mutta sit se joi sellasest säälittäväst pienest vesilammikosta 8) ja söi hiekkaa ;) ja ootte varmaan kuullu sellasesta traikkuonnettomuudesta? :< no kerron jos ette oo kuullu :) oli menossa normaalisti valmennukseen,mutta sitte traileri kaatu ja hevosen jalat meni sieltä läpi :( joutu hyvinkään teho-osastolle :( tää tyyppi on meiän tallilla kelle sattu niin. se pääsee tänää EHKÄ kotiin. Oli onneksi vain pintahaavoja eikä kuulemma mitään sen vakavampaa :) omistaja on Kia Orhanen ja hevonen oli Lazy Lad,eli "Lassi". Lassi ja Kia hyppäävät 120cm luokkia,ja olisi tarkoitus tähdätä luokkiin 130cm :)
Yötä mummillaa (:
Eilen katottii kaikki iha silmät pyörein Jokerit-HIFK peliä:) Mummi ja minä kannatettii jokereit♥ ja juuso(pikkuveli),Oliver(serkku) ja Henkka(Mummin uus mies) kannatti hifkii. Harmivaa huonompi jengi,eli HIFK meni voittaa sen ! Ja nyt kumpi voittaa maanantaina pääsee jatkoon (= Oliver on sellane ADHD kakara,se haluu kokoajan ulos ja en voinu nukkuu ku se huus kokoaja : ) mut on se aika kiva ! ja keijol oli eile eka päivä ku ridasin sitä 5 päivää ;) oli aikas kamala :D mut kyl mä sen sit sain,meen kans tänää ratsastaa. ja btw haluutte vrm kuulla mitä maxille kuuluu ? :) no sepäs on vielä siellä huuhtelussa ;( mut saadaan se EHKÄ alkuviikosta kotiin :)) kirjottelen sitte ehkä vielä tänään kuulumisia :)
Keijorakasponi <3
love tiiu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)