Menin tnä maxil ekaa kertaa yli viikkoo (: ei ollu ollenkaa nii hirvee ku oletin C: olin jassun ja janan kaa siel ja sillai :) jaaaa huomen tulee meiä oma ope,se vrm huutaa meille. viimeks ku oli sijaisii nii me jouduttii tekee esitelmö siit miten me oltii tunnilla ja oytää anteeks jne.
PARAS BIISI ♥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti