sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Paljon heppa-asioita (:

joo eli ajattelin kertoa kaikkia heppakuulumisia :) taluttelin maxia vähän pihalla,niinii sit sil oli karsinas kyl ihan puhasta vettä,mutta sit se joi sellasest säälittäväst pienest vesilammikosta 8) ja söi hiekkaa ;) ja ootte varmaan kuullu sellasesta traikkuonnettomuudesta? :< no kerron jos ette oo kuullu :) oli menossa normaalisti valmennukseen,mutta sitte traileri kaatu ja hevosen jalat meni sieltä läpi :( joutu hyvinkään teho-osastolle :( tää tyyppi on meiän tallilla kelle sattu niin. se pääsee tänää EHKÄ kotiin. Oli onneksi vain pintahaavoja eikä kuulemma mitään sen vakavampaa :) omistaja on Kia Orhanen ja hevonen oli Lazy Lad,eli "Lassi". Lassi ja Kia hyppäävät 120cm luokkia,ja olisi tarkoitus tähdätä luokkiin 130cm :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti