love tiiu
sunnuntai 27. maaliskuuta 2011
Yötä mummillaa (:
Eilen katottii kaikki iha silmät pyörein Jokerit-HIFK peliä:) Mummi ja minä kannatettii jokereit♥ ja juuso(pikkuveli),Oliver(serkku) ja Henkka(Mummin uus mies) kannatti hifkii. Harmivaa huonompi jengi,eli HIFK meni voittaa sen ! Ja nyt kumpi voittaa maanantaina pääsee jatkoon (= Oliver on sellane ADHD kakara,se haluu kokoajan ulos ja en voinu nukkuu ku se huus kokoaja : ) mut on se aika kiva ! ja keijol oli eile eka päivä ku ridasin sitä 5 päivää ;) oli aikas kamala :D mut kyl mä sen sit sain,meen kans tänää ratsastaa. ja btw haluutte vrm kuulla mitä maxille kuuluu ? :) no sepäs on vielä siellä huuhtelussa ;( mut saadaan se EHKÄ alkuviikosta kotiin :)) kirjottelen sitte ehkä vielä tänään kuulumisia :)
Keijorakasponi <3
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti