sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Yötä mummillaa (:

Eilen katottii kaikki iha silmät pyörein Jokerit-HIFK peliä:) Mummi ja minä kannatettii jokereit♥ ja juuso(pikkuveli),Oliver(serkku) ja Henkka(Mummin uus mies) kannatti hifkii. Harmivaa huonompi jengi,eli HIFK meni voittaa sen ! Ja nyt kumpi voittaa maanantaina pääsee jatkoon (= Oliver on sellane ADHD kakara,se haluu kokoajan ulos ja en voinu nukkuu ku se huus kokoaja : ) mut on se aika kiva ! ja keijol oli eile eka päivä ku ridasin sitä 5 päivää ;) oli aikas kamala :D mut kyl mä sen sit sain,meen kans tänää ratsastaa. ja btw haluutte vrm kuulla mitä maxille kuuluu ? :) no sepäs on vielä siellä huuhtelussa ;( mut saadaan se EHKÄ alkuviikosta kotiin :)) kirjottelen sitte ehkä vielä tänään kuulumisia :) 

love tiiu

 Keijorakasponi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti