PARAS BIISI ♥
torstai 31. maaliskuuta 2011
nanananaananaanaa
Menin tnä maxil ekaa kertaa yli viikkoo (: ei ollu ollenkaa nii hirvee ku oletin C: olin jassun ja janan kaa siel ja sillai :) jaaaa huomen tulee meiä oma ope,se vrm huutaa meille. viimeks ku oli sijaisii nii me jouduttii tekee esitelmö siit miten me oltii tunnilla ja oytää anteeks jne.
keskiviikko 30. maaliskuuta 2011
aika pro day tulos (:
tänää on jasminin synttärit ♥ mut oikeet oli jo aikoi sitte :) mut onnee jasminille <3 menänä flamingoo uimaa ja hesee syömää ft. jassu,jana,krista,jade,anni ja paljo muit :) mut kyl tulee aika hubaa ! (= sen ainaki lupaan....:D
maanantai 28. maaliskuuta 2011
jaahas ;)
Jooo aika hubaa ettäs maxi pääsee huomen kotii : ) <3 jaaa meil on koulus sellane sijaine,joka on meil 4 päivää
-.- liikkatunnil dansku,nea ja sonja auko vähän päätäns ( :D ) nii sit se otti ne puhutteluu ja sano vaa et unohdetaa tää -.- ja sit se oikei uhkas meiä luokkaa jälki-istuntoo ja laitto kait danskun huomen jälkkää kahelt,ni sit se toi meille oikei sellase lapun mis esitetää sellane lomake mitä oppilaalle on tehty,jälkkä,poistettu luokasta jne. se on vaa nii perseestä (_: sooori vaa !
-.- liikkatunnil dansku,nea ja sonja auko vähän päätäns ( :D ) nii sit se otti ne puhutteluu ja sano vaa et unohdetaa tää -.- ja sit se oikei uhkas meiä luokkaa jälki-istuntoo ja laitto kait danskun huomen jälkkää kahelt,ni sit se toi meille oikei sellase lapun mis esitetää sellane lomake mitä oppilaalle on tehty,jälkkä,poistettu luokasta jne. se on vaa nii perseestä (_: sooori vaa !
sunnuntai 27. maaliskuuta 2011
Paljon heppa-asioita (:
joo eli ajattelin kertoa kaikkia heppakuulumisia :) taluttelin maxia vähän pihalla,niinii sit sil oli karsinas kyl ihan puhasta vettä,mutta sit se joi sellasest säälittäväst pienest vesilammikosta 8) ja söi hiekkaa ;) ja ootte varmaan kuullu sellasesta traikkuonnettomuudesta? :< no kerron jos ette oo kuullu :) oli menossa normaalisti valmennukseen,mutta sitte traileri kaatu ja hevosen jalat meni sieltä läpi :( joutu hyvinkään teho-osastolle :( tää tyyppi on meiän tallilla kelle sattu niin. se pääsee tänää EHKÄ kotiin. Oli onneksi vain pintahaavoja eikä kuulemma mitään sen vakavampaa :) omistaja on Kia Orhanen ja hevonen oli Lazy Lad,eli "Lassi". Lassi ja Kia hyppäävät 120cm luokkia,ja olisi tarkoitus tähdätä luokkiin 130cm :)
Yötä mummillaa (:
Eilen katottii kaikki iha silmät pyörein Jokerit-HIFK peliä:) Mummi ja minä kannatettii jokereit♥ ja juuso(pikkuveli),Oliver(serkku) ja Henkka(Mummin uus mies) kannatti hifkii. Harmivaa huonompi jengi,eli HIFK meni voittaa sen ! Ja nyt kumpi voittaa maanantaina pääsee jatkoon (= Oliver on sellane ADHD kakara,se haluu kokoajan ulos ja en voinu nukkuu ku se huus kokoaja : ) mut on se aika kiva ! ja keijol oli eile eka päivä ku ridasin sitä 5 päivää ;) oli aikas kamala :D mut kyl mä sen sit sain,meen kans tänää ratsastaa. ja btw haluutte vrm kuulla mitä maxille kuuluu ? :) no sepäs on vielä siellä huuhtelussa ;( mut saadaan se EHKÄ alkuviikosta kotiin :)) kirjottelen sitte ehkä vielä tänään kuulumisia :)
Keijorakasponi <3
love tiiu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)