maanantai 28. maaliskuuta 2011

jaahas ;)

Jooo aika hubaa ettäs maxi pääsee huomen kotii : ) <3 jaaa meil on koulus sellane sijaine,joka on meil 4 päivää
-.- liikkatunnil dansku,nea ja sonja auko vähän päätäns ( :D ) nii sit se otti ne puhutteluu ja sano vaa et unohdetaa tää -.- ja sit se oikei uhkas meiä luokkaa jälki-istuntoo ja laitto kait danskun huomen jälkkää kahelt,ni sit se toi meille oikei sellase lapun mis esitetää sellane lomake mitä oppilaalle on tehty,jälkkä,poistettu luokasta  jne. se on vaa nii perseestä (_: sooori vaa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti